Jaarstukken 2020 Geamendeerd
portal

Minder restafval

Communicatie en voorlichtingscampagne ter ondersteuning van Diftar

Communicatie en voorlichtingscampagne ter ondersteuning van Diftar

Inspanning

Communicatie en voorlichtingscampagne ter ondersteuning van Diftar

Voor een succesvolle invoering van Diftar is het nodig dat het publiek de werking van het systeem begrijpt en ook inziet wat de reden van invoering is. Hiertoe wordt een communicatie- en voorlichtingscampagne uitgevoerd.

Turap 2 2020

Diftar is per 1 juli 2020 ingevoerd. Er is een intensieve voorbereidingsperiode aan vooraf gegaan waarbij een deel van de geplande interactieve communicatieacties door de coronarestricties is komen te vervallen. Het accent van de communicatie in de afgelopen periode heeft vooral gelegen op wat we noemen de 'schone stad', en is op een alternatieve wijze ingevuld via de huis-aan-huis verspreide infowijzer en een speciaal belteam voor ondersteuning op afvalvragen.

Jaarverslag 2020

De geplande interactieve communicatieacties zijn door de coronarestricties deels komen te vervallen. Het accent van de communicatie in de afgelopen periode heeft vooral gelegen op wat we noemen de 'schone stad', en is op een alternatieve wijze ingevuld.

Deze pagina is gebouwd op 07/08/2021 14:51:56 met de export van 07/08/2021 13:52:17